با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ میزگرد رتبه بندی معلمان
زیارت عاشورا
میزگرد رتبه بندی معلمان / انگیزه درمعلمین وبهسازی وارتقا حرفه ای معلمین مهم ترین هدف رتبه بندی


میزگرد تشریح چگونگی رتبه بندی معلمان در سی و دومین اجلاس روسای سراسر کشور برگزار شد

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، بنا بر خبر ارسالی علی محمودی رئیس آموزش و پرورش منطقه جالق در سومین روز اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور میزگرد رتبه بندی معلمان با حضور سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت وحسین سلیمی جهرمی وهاشم مسعود ی مشاور معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی وسید حسن حسینی مدیرکل  امور اداری وتشکیلات وزارت تشکیل شد .

بطحایی هدف اصلی ازرتبه بندی را ایجاد انگیزه درمعلمین وبهسازی وارتقا حرفه ای معلمین اعلام نمود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد : درطرح رتبه بندی اگرچه  تاسقف 800 هزارتومان هم به حقوق معلمان  اضافه میشود اما رتبه بندی به دنبال بهره دهی ،ایجاد انگیزه و کیفیت بخشی است .

وی اضافه کرد:همه معلمین دراین رتبه بندی قرار خواهند گرفت به گونه ای که  حداقل مبلغ حدود200 هزارتومان به حقوق ها اضافه می شود وسال به سال براساس شایستگی ومعیارهای مخصوصش دوباره رشدحقوقی را خواهیم داشت.

بطحایی هدف این طرح را رقابت های مثبت برای کیفیت بخشی دانست و افزود : فقط تایید رتبه عالی دراستان وبقیه درشهرستان ومنطقه انجام.میشود ونیازی به ارسال به وزارت نیست.

وی تاکید کرد : جداول ونیازمندیهای مراحل تطبیق اجرا و اماده است احکامی که صادر می شود از اول مهر اجرا می شود .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:, | 1:22 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |